MFR STUDIO

studio puitis jalanan
 
IndeksFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin

Share | 
 

 mfr eksiden

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
mfr



Jumlah posting : 295
Registration date : 06.05.07

PostSubyek: mfr eksiden   Tue Aug 07, 2007 11:05 am



pada 21 julai lalu aku telah eksiden yg agak parah. sebuah keta yg pemandunya mengaku ngantuk bernama sasaoka shougo telah melanggar moto syarikat surat kaba asahi shimbun yg aku tunggang dari tepi.aku langsung tak ingat mcm mana kejadian boleh berlaku. aku telah ditahan di wad sehingga 26 hb dan sempat menduduki peperiksaan pd esok harinya 27hb.

tgn kiri aku yg patah dah dibedah 2 hari sebelum aku keluar wad, dan skang beransur pulih walopun minggu depan baru boleh bukak balutan keras tu. mulut aku yg pecah dijahit sehari selepas aku masuk wad dah dibukak jahitan 3 hari lpas. gigi aku patah 3 di depan seterusnya mencabar ketabahan aku menjadi lelaki yg lebih tak ensem dari sebelumnya. hehe. insyaAllah cabaran hidup ni buat aku rase Allah masih syg aku sbb tak ambik nyawa aku mase eksiden. walopun aku jd tak ensem dgn mulut senget, hidung senget dan gigi rongak, tp aku lebih bersemangat tuk berjuang dari sebelum eksiden. tp exam yg baru saja berlalu nampak cam byk kantoi je. xpe.. ni semua cabaran.

doakan Allah pulih kesihatan aku dan pulihkan jua semangat juang ku tuk mati syahid, insyaAllah.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://contengmfr.blogspot.com/
akuhuduhwiler



Jumlah posting : 1
Registration date : 09.08.07

PostSubyek: Re: mfr eksiden   Thu Aug 09, 2007 1:24 pm

Syabas, welkam to gigi rongak kelab. Welkam mai pren. Anda kena belajar macam saya bagaimana ketawa tidak nampak gigi. Saya ada caranya. Belilah buku saya, "88 Tolak 87 Manhaj Ketawa Tanpa Buka Bibir". Dapatkan segera. Harga tiptop.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
nuss



Jumlah posting : 6
Registration date : 31.08.07

PostSubyek: Re: mfr eksiden   Fri Aug 31, 2007 5:07 pm

rilek la razi..
gigi x der boleh buat..bibir senget pun boleh buat..
tapi kalo nyawa x ada gantinya tau!!..
bersyukur la sekurang2nya ko masih hidup lg..aku baru tau kau eksiden..
gigi tu pi tempah gigi palsu gerenti ko jd hensem balik..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
mfr



Jumlah posting : 295
Registration date : 06.05.07

PostSubyek: Re: mfr eksiden   Fri Aug 31, 2007 6:22 pm

hoho... tenkiu nussrah..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://contengmfr.blogspot.com/
nuss



Jumlah posting : 6
Registration date : 31.08.07

PostSubyek: Re: mfr eksiden   Mon Sep 03, 2007 2:45 pm

sama2 mudah2an ko tabah...tapi x tau la kalo ko auta pasal bibir senget ngn gigi patah nie...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: mfr eksiden   Today at 8:06 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
mfr eksiden
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
MFR STUDIO :: TEKNIKAL :: PENGUMUMAN-
Navigasi: