MFR STUDIO

studio puitis jalanan
 
IndeksFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin

Share | 
 

 musim xm.....

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
good_Girl



Jumlah posting : 8
Registration date : 30.11.07

PostSubyek: musim xm.....   Tue Mar 25, 2008 10:06 am

skang ni musim xm kat uia..tertekannnye utk org yg study last minit nei..sile doakan kami berjaya ye...haha.pastu admin leh delete topik menumpang ni....saje nak semak2...xde forum sndr. Mad Mad
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
mfr



Jumlah posting : 295
Registration date : 06.05.07

PostSubyek: Re: musim xm.....   Tue Apr 01, 2008 12:54 pm

good luck exam!

forum ni nama je mfr studio forum, tapi sapa-sapa nak buat forum sendiri amat dialu-alukan.

blaja rajin2
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://contengmfr.blogspot.com/
SHILLA



Jumlah posting : 2
Registration date : 08.04.08

PostSubyek: Re: musim xm.....   Tue Apr 08, 2008 12:42 pm

SALAM. TEKALAH SAYA. YOU ARE THE BEST MENTOR SAYA PERNAH DIDIK TAHUN 2002.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
mfr



Jumlah posting : 295
Registration date : 06.05.07

PostSubyek: Re: musim xm.....   Wed Apr 09, 2008 1:05 pm

SHILLA wrote:
SALAM. TEKALAH SAYA. YOU ARE THE BEST MENTOR SAYA PERNAH DIDIK TAHUN 2002.

salam cikgu rusilawati!

sebetulnya saya di klang sampai tahun 2000 saja.

farah apa khabar,cikgu?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://contengmfr.blogspot.com/
SHILLA



Jumlah posting : 2
Registration date : 08.04.08

PostSubyek: Re: musim xm.....   Thu Apr 10, 2008 12:24 pm

ye la. awak cuma smpi tg 3 je dismkrp. farah sihat. dia pun kena extend. so 5 tahun jadi 6 tahun. 2010 baru habis. contact me at my email. sini open sangat. nanti kawan2 awak baca. banyak cikgu nak dengar perkembangan terbaru awak. yang awak tulis tu yang mana benar, yang mana cuma karangan awak je....
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
mfr



Jumlah posting : 295
Registration date : 06.05.07

PostSubyek: Re: musim xm.....   Thu Apr 10, 2008 9:29 pm

SHILLA wrote:
ye la. awak cuma smpi tg 3 je dismkrp. farah sihat. dia pun kena extend. so 5 tahun jadi 6 tahun. 2010 baru habis. contact me at my email. sini open sangat. nanti kawan2 awak baca. banyak cikgu nak dengar perkembangan terbaru awak. yang awak tulis tu yang mana benar, yang mana cuma karangan awak je....

insyaAllah nanti saya akan emel cikgu. sebelum tu, ada sikit perkembangan terbaru saya tulis dalam blog saya :

http://alhikmah-diari.blogspot.com/2008/04/jalan-hidup-aku-di-jepun-2008.html
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://contengmfr.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubyek: Re: musim xm.....   Today at 8:03 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
musim xm.....
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1
 Similar topics
-
» Kenapa Anak Lebih Gampang Kena Batuk Saat Musim Hujan?
» Crop Circles
» Bunga Krisan Bunganya Musim Gugur yang Indah

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
MFR STUDIO :: TEKNIKAL :: PENGUMUMAN-
Navigasi: